Профил на купувачаПринтирай
Протокол №1 от работата на комисията за общ. поръчка с предмет:„Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/313/00272"
публикувано: 31.03.2015
Одобрил:........................
Кмет: инж. Сашо Иванов
Дата: .............................
Протокол № 1
Днес, 25.03.2015 година в 10:00 часа в град Сапарева баня, в заседателната зала на ІІІ-я етаж от сградата на Общинска администрация на основание Заповед № 149/25.03.2015г. на кмета на община Сапарева баня се събра комисия в състав:
ПРЕДСЕДАТЕЛ: инж. Радка Георгиева - зам. кмет „СДКЕИ" на Oбщина Сапарева баня;
ЧЛЕНОВЕ:1. инж. Евелина Нешева - ДД «АГ и КС»;
2. Сашо Янев - юрисконсулт на Oбщина Сапарева баня;
със задача да получи, разгледа и оцени постъпилите оферти в деловодството на община Сапарева баня на кандидатите, подали оферти за участие в обществена поръчка чрез публична покана с предмет: „Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III - за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня" мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г."
Комисията, състояща се от определени със заповед на кмета - длъжностни лица да излезе с предложение за избор и определяне на изпълнител, с който да се сключи договор за поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III - за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня" мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г."
Публичната покана публикувана на страницата на Агенцията по обществени поръчки и в профила на купувача на сайта на община Сапарева баня e под номер № 9039718.
Комисията е в пълен състав.
На основание чл.101г, ал.1 във вр. с ал.3 от ЗОП и съгласно чл.42 от Вътрешните правила за реда за планиране и организация на провеждането на процедурите и за контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, одобрени със Заповед №409/23.07.2014г. на Кмета на Община Сапарева баня, комисията , определена от Възложителя - кмета на община Сапарева баня с негова Заповед 149/25.03.2015г., определи реда за разглеждане на постъпилите оферти, а именно:
1. Председателят получава постъпилите и регистрирани оферти за участие в процедурата от деловодството на община Сапарева баня, придружени от списък на участниците.
2. Председателят в присъствието на другите длъжностни лица и деловодителя при получаването на офертите проверява цялостта на пликовете и съответствието им с списъка.
3. Членовете на комисията попълват, подписват и представят декларации на основание чл.101г, ал.2 от ЗОП, за обстоятелства по чл. 35 от ЗОП и същите стават неразделна част от документацията, събрана в хода на провеждане на процедурата.
4. Комисията отваря пликовете с представените оферти по реда на тяхното постъпване в деловодството на общината и проверява съответствието на офертите със списъка.
5. Комисията извършва административна проверка за съответствие на представените документи с предварително обявените от възложителя условия за участие в процедура чрез публичната покана. Резултатът от проверката се нанася в таблица за административно съответствие, която се подписва от всички членове на комисията и става неразделна част от протокола на комисията .
6. Комисията отстранява от участие офертите, които не отговарят на предварително обявените от Възложителя условия.
7. Комисията оценява офертите, съгласно обявеният критерий -„Икономически най-изгодна оферта" и одобрената методика.
8. Комисията съставя протокол за резултатите от работата си, който съдържа предложение до Възложителя за избор на изпълнител на обществената поръчка.
9. Комисията подписва протокола и го представя на възложителя - кмета на община Сапарева баня за утвърждаване.
На основание чл.101г, ал.2 от ЗОП, членовете на комисията попълниха и представиха декларации, съгласно изискванията на чл. 35, ал.1, т.2 - т.4 от ЗОП.
Комисията, определена за разглеждане на постъпилите оферти установи,че в определения срок - 14.03.2015 година, 17.00 часа в деловодството на Община Сапарева баня е подадена една оферта от участник, желаещ да участва в процедурата.
Комисията констатира, че офертата е подадена в срок, налице са всички законови предпоставки за разглеждане на офертата и реши да пристъпи към отваряне и проверка на съответствието и с предварително обявените от Възложителя условия, както следва:
1. Оферта №1 с входящ № От-17/23.03.2015 г , 13:49 часа на „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, със седалище и адрес на управление: град София, ж.к. Люлин, бл.303, вх. А, ап.4, ЕИК 201557566, представлявано от Иван Веселинов Димитров - управител;
Комисията отвори пьрва офертата на участника „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, със седалище и адрес на управление: град София, ж.к. Люлин, бл.303, вх. А, ап.4 ЕИК 201557566, представлявано от Иван Веселинов Димитров - управител.
Комисията установи, че офертата е представена в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост. Комисията пристъпи към разглеждане и проверка на комплекта документи представен от участника.
След извършената проверка комисията установи, че от участника са представени всички предварително изискуеми се документи от Възложителя, посочени в документацията за участие.
Резултатите от проверката бяха нанесени в "Таблица за административно
съответствие", която е подписана от всички членове на комисията и става неразделна част от този протокол.
След отварянето на офертата председателя на комисията обяви ценовото предложение на участника, което е в размер на 580.00 лв. / петстотин и осемдесет лв. и нула ст./ без ДДС.
Техническото предложение на участника е попълнено съгласно образеца на Възложителя и съдържа:
1. Срок за изпълнение - в календарни дни, цяло число - 15 календарни дни.
2. Гаранционен срок и условия за гаранционно обслужване - в календарни месеци, цяло число - 120 месеци;
Комисията констатира, че офертата на участника отговаря на предварително обявените от Възложителя условия и го допуска до оценка на офертата.
На основание чл.42, т.7 от Вътрешните правила за реда за планиране и организация на провеждането на процедурите и за контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, одобрени със Заповед №409/23.07.2014г. на Кмета на Община Сапарева баня, комисията пристъпи към оценка на офертата на допуснатия участник - „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, град София, съгласно одобрената Методика за определяне на комплексната оценка, както следва:
Критерият за оценка е икономически най-изгодна оферта и се прилага самостоятелно за оценка на офертата.
Оценка на офертата
При оценката на офертата първо ще се разгледа техническата част, след това финансовата и накрая двете оценки се обединяват.
1. Техническа оценка (T) - коефициент на тежест на техническата оценка - 40
Т = Ср + Гср
1.2. Подпоказател Ср - „Срок за изпълнение", с максимален брой точки - 20 т.
Максималният брой точки по този показател е 20 и получава офертата с предложен най-кратък срок за изпълнение и се определя по формулата:
Ср = Cрmin х 20, където:
Cрсъотв
Cmin - най - краткия предложен срок за изпълнение в кал. дни;
Cсъотв - предложен срок за изпълнение от съответния участник в кал. дни;
!!! Забележка: Срокът за доставка се предлага в календарни дни в цяло число. Участник, предложил срок за доставка в дробно число, часове, месеци години, работни дни и др., различни от изискуемите „календарни дни в цяло число", ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-кратък от 15 дни.
Ср = Cрmin х 20 = 15/15 х 20 = 20 точки
Cрсъотв
2.2. Подпоказател Гср „Гаранционен срок", с максимален брой точки- 20 т.
Максималният брой точки по този показател е 20 т., които получава офертата с предложен най-дълъг гаранционен срок, над минималния, определен от Възложителя и се определя по формулата:
Гср.
Гср = (------------------------) х 20, където:
Гср.max.
Гср. - предложения от съответния, оценяван участник общ гаранционен срок (в месеци, цяло число)
Гср.max - максималния общ срок на предлаганото оборудване в офертата на конкретен участник (в месеци, цяло число).
Минималният гаранционен срок, предлаган от участниците е 12 месеца.
!!! Гаранционният срок се предлага в месеци в цяло число. Участник, предложил гаранционен срок в дробно число, в дни, часове, години или др., различно от месеци в цяло число, се отстранява от процедурата.
Предложеният от участниците гаранционен срок по показателя не може да надвишава 60 месеца.
Гср.
Гср = (------------------------) х 20 = 120/120 х 20 = 20 точки
Гср.max.
Техническа оценка (T) - коефициент на тежест на техническата оценка
Т = Ср + Гср = 20 +20 = 40 точки
Финансова оценка (Ф) се определя въз основа на ценовата оферта на участника, обозначен с надпис „Предлагана цена"
Максимален брой точки - 60 т.
Оценката на предложената от участника цена се формира по следната формула:
Минимална предложена цена
Ф = ______________________________ х 60 = 580/580 х 60 = 60 точки
Цената, предложена от участника
ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА (ко) на участника „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, град София
Общата оценка се получава въз основа на стойностите на техническата оценка и финансовата оценка.
Общата оценка се изчислява по формулата: КО = Тi + Фi , където:
КОi - общата оценка на i-тата оферта,
Тi - техническата оценка на i-тата оферта,
Фi - финансовата оценка на i-тата оферта.
КО = Тi + Фi
КО = 40 + 60
КО = 100 точки
На основание чл.42, т.8 от Вътрешните правила за реда за планиране и организация на провеждането на процедурите и за контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, одобрени със Заповед № 409/23.07.2014г. на Кмета на Община Сапарева баня, във вр. с чл.101г, ал.1 от ЗОП, комисията класира участника на база получената «Комплексна оценка » - КО като сума от индивидуалните оценки по предварително определените от Възложителя показатели, съгласно обявеният критерий за оценка - "Икономически най-изгодна оферта" и приетата методиката за определяне на общата оценка на офертата , както следва:
На първо място участник №1 - „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, град София, със седалище и адрес на управление: със седалище и адрес на управление: град София, ж.к. Люлин, бл.303, вх. А, ап.4, ЕИК 201557566, представлявано от Иван Веселинов Димитров - управител с комплексна оценка от 100 точки.
Във връзка с гореизложеното комисията взе следното
РЕШЕНИЕ:
1. На основание чл. 101г, ал.3 от ЗОП и съгласно т.8 от одобрения ред за разглеждане на постъпилите оферти от настоящия протокол, комисията, определена за разглеждане на постъпилите оферти, предлага на Възложителя - Кмета на Община Сапарева баня да сключи договор за ИЗПЪЛНИТЕЛ на обществена поръчка с наименование: „Доставка и монтаж на една информационна табела за осигуряване на публичност и информираност при реализиране от община Сапарева баня по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III - за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня" мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.", участника, класиран на първо място - „Ди Ем Ай Дивелопмънт"ЕООД, град София, със седалище и адрес на управление: със седалище и адрес на управление: град София, ж.к. Люлин, бл.303, вх. А, ап.4, ЕИК 201557566, представлявано от Иван Веселинов Димитров - управител с комплексна оценка от 100 точки, получени съгласно приетата методиката за определяне на комплексната оценка на офертата.
2. На основание чл. 101 е, ал. 2 от ЗОП при подписване на договор, определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
Този протокол се състави на основание чл 101г., ал.4 от ЗОП. Офертата на участника е неразделна част от този протокол. Комисията приключи своята работа на 30.03.2015 година в 15:00 часа. От членовете на комисията не е изразено особено мнение.
Председател: .........................................
инж. Радка Георгиева
Членове: 1...............................................
инж. Евелина Нешева
2. ...............................................
Сашо Янев