Общинска администрация > Административни услугиПринтирай
Община Сапарева баня осъществява услуги по Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС)
публикувано: 23.01.2020
Уважаеми съграждани,
Уведомяваме Ви,че съгласно Споразумение № КД-3-138/15.10.2019 година сключено между Община Сапарева баня и АГКК гр.София:
Община Сапарева баня приема да подпомага АГКК при административното обслужване на потребителите за част от административните услуги, предоставяни от Агенцията по реда на ЗКИР, в помещения на Общината, както и да издава на хартиен носител официални документи, получени в електронен вид, чрез отдалечен достъп до Кадастрално-административната информационна система на Агенцията (КАИС).
Административното обслужване обхваща посочените по-долу дейности и услуги за урбанизираната и неурбанизираната територия на Общината.
1. Информиране на потребителите във връзка с предоставянето на услуги с данни от КККР. Информацията при предоставяне на услугите е свързана с:
а) търсене и намиране на обекти на кадастъра по кадастрална карта;
б) търсене и намиране на данни за собствеността и за собствениците на обекти в КККР на недвижимите имоти;
в) оказване на съдействие при заявяване на услуги и даване на указания за предоставяне на необходимите документи за изпълнение на услугите.
2. Приемане на заявления за издаване на следните официални документи и тяхното предоставяне на потребителите:
а) скица на поземлен имот;
б) скица на сграда;
в) схема на самостоятелен обект;
г) удостоверение за наличие или липса на данни в КККР.
3. Приемане на заявления за извършване на изменения в КККР на недвижимите имоти.
Дейностите и услугите се изпълняват от оправомощен със Заповед № РД-13-197/16.10.2019 година на изпълнителния директор на АГКК служител на Общината, определен от кмета на Общината - Даниела Иванова Белчинска - Димитрова - старши специалист ТСУ при Община Сапарева баня.
За официалните документи на АГКК и община Сапарева баня се дължи съответната такса, определена при условията на чл. 49ж от Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитите и благоустройството и от областните управители (Тарифа № 14). За извършване на изменения в кадастралния регистър на недвижимите имоти не се дължи такса.
РАЗМЕРА НА ТАКСИТЕ ЗА ПРЕДОСТАВЯНИТЕ УСЛУГИ Е КАКТО СЛЕДВА:
1/. Скица на поземлен имот в урбанизирана територия - събира се такса в размер, както следва:
1. документ на хартиен носител - 20 лв.;
2. електронен документ в PDF формат - 14 лв.
2/. Скица на поземлен имот в неурбанизирана територия - събира се такса в размер, както следва:
1. документ на хартиен носител - 5 лв.;
2. електронен документ в PDF формат - 3,50 лв.
3/. Скица на сграда - събира се такса в размер, както следва:
1. документ на хартиен носител - 20 лв.;
2. електронен документ в PDF формат - 14 лв.
4/.Схема на самостоятелен обект - събира се такса в размер, както следва:
1. документ на хартиен носител - 20 лв.;
2. електронен документ в PDF формат - 14 лв.
5/. Удостоверение за наличие или за липса на данни - събира се такса в размер, както следва:
1. документ на хартиен носител - 20 лв.;
2. електронен документ в PDF формат - 14 лв.
Работно място: Сградата на Общинска администрация гр.Сапарева баня, ул."Германея"№1, етаж 3 /Дирекция „Архитектура, градоустройство, контрол в строителството и проекти/
Приемно време: Всеки работен ден от 15.00 ч. до 17.00ч.